افزودنی‌ها

آکواکسیل و تاثیر آن بر حفظ شادابی پوست

آکواکسیل و تاثیر آن بر حفظ شادابی پوست

آکواکسیل چیست؟ و چگونه تاثیر آن بر حفظ شادابی پوست

داشتن پوست سلامت و درخشان می تواند زیبایی های هر فردی را دو چندان کند؛ به همین منظور شرکت های آرایشی از مواد مختلف برای بهبود سلامت پوست استفاده می کنند؛ یکی از مهم ترین کارهایی که می تواند سلامت پوست را تضمین کند، آب رسانی و حفظ رطوبت پوست است. به این جهت افزودنی های بسیاری تولید و در حال استفاده هستند که یکی از آن ها آکواکسیل است؛ بدر این مقاله علاوه بر این که می گوییم آکواکسیل چیست، به شما بگوییم که این محصول، چگونه بر حفظ شادابی پوست تاثیر می گذارد پس اگر شما هم به زیبایی پوست خود علاقه مند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آکواکسیل چیست؟

آکواکسیل در واقع یک نوع کمپلکس زایلیتولی است که به شکل یک مایع شفاف داخل آب در دسترس است و شرکت فرانسوی سپیک آن را تولید کرده است. کمپلکس آکواکسیل را بیشتر تحت عنوان یک آب رسان سه بعدی هایدرا کانسپت می شناسند که به منظور گردش و حفظ رطوبت در تمامی لایه های پوست و تقویت اسید هیالورونیک تولید شده است. در واقع آکواکسیل این توانایی را دارد که با ایجاد محدودیت در اتلاف آب، لایه دفاعی پوست را در عرض 24 ساعت، تقویت کند.

چنانچه از محصول آکواکسیل به مدت 28 روز استفاده شود، نتایج شگفت انگیز آن که پوستی صاف و نرم و لطیف و همین طور ناپدید شدن خطوط ریز روی پوست است، حاصل خواهد شد. در واقع مکانیسم عمل محصول آکواکسیل به این صورت است که گردش ذخایر درون پوست و بالاخص آب را کنترل می کند.

لوسیون بدن شاربوت مناسب پوست‌های خشک و نرمال حاوی آکواکسیل موجب کنترل ذخایر و گردش رطوبت در تمام لایه‌های پوست،نرم‌کنندگی و صاف شدن خطوط ریز روی پوست می شود.

هم چنین آکواکسیل به عنوان یک سپر ضد کم آبی یا آنتی دی هایدریشن، به سنتز پروتئین ها و لیپیدهای ضروری که در ساماندهی لایه کورنئوس نقش فعال دارند، کمک می کند. آکواکسیل، هم چنین به منظور مرطوب سازی موها نیز کاربرد دارد این محصول از مواد تجدیدپذیر ساخته شده و به همین دلیل می توان آن را دوست دار محیط زیست به شمار آورد.

آکواکسیل چگونه بر حفظ شادابی پوست تاثیر می گذارد؟

آکواکسیل در واقع موجب تقویت سد دفاعی پوست می شود و مخازن داخلی آب درون پوست مانند اسید هیالورونیک، تقویت کننده های آکواپورین و سرامیدها را مجدداً پر می کند. به عبارت دیگر، این کمپلکس، ترکیبی است که گردش و جریان آب و رطوبت را در پوست بهینه سازی می کند و در واقع کار آن بهبود گردش آب و کنترل ذخایر آبی در پوست است. این ترکیب می تواند هم به عنوان لوسیون بدن و هم صورت و هم کف سر مورد استفاده قرار بگیرد و کلیه عناصر آب رسانی به پوست را در بخش های مختلف آن تحت کنترل خود دربیاورد.

همان طور که پیش تر گفتیم، آکواکسیل پوست را صاف و نرم می کند و نتایج استفاده از آن در ظرف هشت ساعت قابل ملاحظه است. هم چنین اگر با گلیسیرین ترکیب و مورد استفاده قرار بگیرد، تاثیر بسیار بیشتری از استفاده از گلیسیرین تنها بر پوست خواهد داشت.

با استفاده از کمپلکس آکواکسیل، تا 25 درصد می توان شاهد بهبود پوسته ریزی طبیعی پوست بود.

دوز توصیه شده آب رسان آکواکسیل سه درصد است ولی تا 5 درصد هم برای پوست قابل تحمل خواهد بود. از این کمپلکس می توان برای بازسازی پوست، مرطوب کنندگی پوست و همین طور ضد پیرپوستی استفاده کرد.

یکی از مزایای استفاده از این کمپلکس آبرسان این است که این محصول در دمای بالا نیز پایدار است به راحتی می توان از آن به صورت مخلط یا در ترکیب با سایر اجزا استفاده کرد.

 

آکواکسیل

استفاده از لوسیون های حاوی آکواکسیل چه مزایایی دارد؟

پس از این که در خصوص کمپلکس آب رسان آکواکسیل صحبت کردیم، بد نیست که به طور کلی به مزایای استفاده از لوسیون های حاوی آکواکسیل بپردازیم.

به طور کلی لوسیون ها برای کسانی که دارای پوست خشک یا چرب و مستعد آکنه هستند، یا کسانی که در پی التیام  التهابات، بازسازی کننده و احیای پوست خود هستند، مفید است.

برای اثرگذاری بیشتر، لوسیون ها را معمولا بعد از استحمام و بر‌ روی پوست مرطوب استفاده می کنند. ترکیبات موجود در لوسیون ها، مواد حیاتی پوست، که در اثر استفاده از مواد شوینده از بین رفته اند، را احیا می کنند. بنابراین یک لوسیون مناسب می ‌تواند نقش مهمی برای احیای پوست داشته باشد. شما می توانید با یک بار خرید و استفاده از لوسیون های شاربوت ، تفاوت را در پوست خود مشاهده کنید.

از دیگر مزایای استفاده از لوسیون ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حفظ و افزایش خاصیت الاستیسیته پوست
  • کنترل ذخایر و گردش رطوبت در تمام لایه‌های پوست
  • نرم‌کنندگی و صاف شدن خطوط ریز روی پوست
  • محافظت از کم‌آبی پوست
  • ضد پیری پوستی و بازسازی پوست
  • تقویت سد دفاعی پوست

سخن پایانی

آکواکسیل به پوست شما کمک می کند تا از پیری زودرس ناشی از کم آبی در امان بماند به این منظور با ایجاد یک سد دفاعی منجر به حفظ رطوبت و بهبود گردش آب در پوست می شود.

یکی از مزیت های استفاده از این کمپلکس آب رسان این است که در دمای بالا نیز پایدار است و به سادگی می توان از آن در ترکیب با سایر اجزا استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *